Min eftermiddag/kväll

Hallå hallå.
Har ni haft en bra dag??
Jag kom nyss hem från kören,vi sjöng igenom låtarna som vi ska sjunga i stockholm på söndag och sedan så pratade vi bara igenom vad vi ska göra på dagarna :)
Hihi så himla roligt ska det bli,en liten mini semester ju hehe men jag längtar mest till måndag då vi får hem lilla milo.
Mamma och jag åkte även på birsta en snbbis efter kören,det blev ett par shorts till sommaren och en fodertunna till milo.
Men nu har jag inte tid att blogga för nu är det ugly betty på 5an hehe välldigt vikytigt att titta på haha nerå men jag tycker att det är bra,efter det så är det desperate housewives och efter det så MÅSTE jag plugga.
Skriver mer imorgon massa kramar
och ha en trevlig kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0