Måndag

Hej hej
Har haft en skit jobbig natt och dag,har nämligen sen i går haft välldigt ont i bröstkorgen liksom typ som ett tryck.
Så imorse ringde jag min mammi och bad henne ringa cp vårdcentralen,har nämligen haft dom här problemen ett bra tag nu och varje gång jag åkt till vårdcentralen så säger dom att det är vanligt i min ålder att ha hjärtklappningar och bröstkorgs smärtor SKIT SNACK säger jag.
Hur har ni haft det idag då??
Just nu sitter jag hemma med ett iskallt glas vatten mums :)
I eftermiddag så ska jag och älsklingen åka och titta på lilla milo en sista gång innan vi hämtar hem honom,idag är det prick en vecka kvar tils vi hämtar honom.Känns så himla roligt LÄNGTAR LÄNGTAR :)
Och ikväll så ska jag på timrås brukshundklubb och gå nån kurs där ska bli roligt,hoppas att jag lär mig en del grejor.
Ne nu ska jag slå på tvn och lägga mig och bara koppla av,för det behöver jag verkligen eftersom att jag inte kunde sova inatt.
Men ha en fortsatt trevlig dag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0