Måndag

Godmorgon på er
Imorse var jag så himla trött,Ville verkligen inte gå upp till skolan,jag ville bara ligga kvar i sängen med milo och älsklingen.För i natt så har nämligen Milo legat och sovit i vår säng flera timmar.För inatt så vaknade jag av att han satt på golvet och gnällde och då brukar jag he ner handen och klappa honom för det är oftas det han vill,men innat så ville han komma upp i sängen.Jag trodde då att han skulle åla omkring sig och tillsist vilja hoppa ner på golvét igen MEN istället så la han sig och sov.så då klappade jag honom tills jag somnade och sedan så vaknade han när jag klev upp.

Just nu har jag gehörs och musik lära enjävla bajs kurs enligt mig,håler på att träna för nästa måndag så har vi prov i allt v i har gått igenom under kursen.
Men nu måste jag gå men jag skriver mer senare i eftermiddag eller kväll,ha en trevligkväll massa kramar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0