Måndag



När jag slutade så kom älsklingen och milo och hämtade mig,hihi så himla roligt att se att milo blev glad att jag kom :)
Glömde att via bilden på milo när han äter glas hehe så jag tänkte att jag kunde lägga upp den nu,visst är han söt??
Just nu ligger han och gnager på sitt mini tuggben som tydligen ska smaka pizza,han lär nog snart somna för han brukar tugga på benet innan han gör det.
Ska snart äta lite mat och sedan vid 7 tiden så ska jag åka på brukshundsklubben och vara hjälp ledare till en av valpkurserna dock får jag inte ta med mig milo äm för han måste bli 12 veckors vaccinerad först.
Men nu ska jag kika en sväng på tv,får se om jag hinner skriva senare ikväll massa kramar och ha en fortsatt trrevlig dag kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0