Lördag

Hej hej
Så himla skönt det är nu när det är sommar och träden har slagit ut,Jag älskar verkligen sommaren.
Fast enda nackdelen med sommaren det är alla insekter,igår så fick jag nämligen två myssbett dom kliar som satan,men jag får hellre en massa bett en att ha en kall och snöig vinter eller vad säger ni??
Har nyss kommit hem,älsklingen var en sväng på stadium och köpte en fotboll medans jag och milo var ute och gick och lekte lite grann :)
Älsklingen ska titta på nån jävla svensk vm grejs så då funderar jag på om milo och jag ska åka hem till pappa.Men aa vi får se hur det blir.
Ska ta och gå ut med lilla milo nu,vi har börjat gå ut med honom mer i koppel för han måste träna mer,just nu vill han gärna bita på kopplet hela tiden.så at det måste vi lära honom att inte göra.
Men skriver kanske mer senare ikväll massa kramar på er puss puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0