Hund rosetter

Hej hej på er :)
Idag böjade jag inte förren klockan var 13.00 och då hade jag prov,blev nyss klar med det och det känns som att det gick ganska bra faktist.
Är lite trött för lilla milo ville kliva upp klockan 8 -9 imorse och det ville inte jag när jag äntligen hae en lång sovmorgon.Men det var bara att kliva upp men det gjorde inget för milo bubben är så söt så det är värt tt kliva upp för hans skull.

Just nu stter jag och kikar lite på hundrosseter för milos år vid ögonen har växt så himla mycket så nu måste vi sätta upp det.
Men jag har hittat två jätte bra sidor där det finns skit fina hundrosetter

dogbowsunlimited.com och freewebs.com

Här är några rosetter  från den första hemsidan som jag funderar på att beställa :)
Dom är ju så himla fina och hon som gör dom gör så himla många.Det här är bara en lten bråkdel av vad hon gör.Så gå in och titta :)
Förutom dom här så skull jag vilja ha Enfärgade rosetter mörk blå,grön och vit,men dom tänker jag köpa på den andra sidan för där var dom billigare men inte lika avanserade som dom nedanför.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0