Godmat

Nu är jag äntligen hemma och tar det lugnt eller aa ska snart sätta igång att plugga lite grann.
Lunch/middagen som vi åt ute på vindhem var verkligen SUPER GOD,jag tog cafe the paris tost med oxfile det var hemma gjorda pommes och ett tjockt lantbröd med lite vitlökssmak och på det så låg det oxfile och sedan var det ett jätte gott kryddsmör till det låter lite konstigt när mna bbeskriver det men det var verkligen jätte gott,oxfilen var verkligen mör och så var den perfekt stekt lite för blodig tyckte jag att den var men det gjorde inget.
Till efterrätt så villle jag ha jordgubbar med vitchoklad och vaniljglass men eftersom att dom hade sesångs öppning idag så hade dom inte jordgubbar så jag fick nöja mid med en citron och kaktus sorbe som var välldigt god.
Efter lunch/middagen så åkte vi hem och tog det lugnt nån timme,men vid 7 tiden så åkte vi till några bekanta och var där ett tag men vi var inte där nå länge för milo var så himla rädd för deras hund även fast dom hade luktat på varanda.
Men nu ligger lill milo och sover,hoppas att jag kan plugga ett tag innan han vaknar.För när han är vaken så går det inte att plugga för då vill han busa med papprerna och böckerna det lilla busfröt.
Men jag skriver mer imorgon massa kramar på er och ha en trevligkväll kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0