ÄNTLIGEN HEMMA :)

Hej hej :)
ÄNTLIGEN HEMMA,den här helgen har verkligen varit jätte rolig MEN jag har längtat hem till sundsvall så himla mycket,för i stockholm så har det varit skit väder hela helgen.Det har regnat,blåst,varit mulet och sen har det inte vart ens en knutta sol.Och när man har ringt hem så har alla sagt att det varit jätte fint väder här hela helgen.

jaja men helgen vaar ändå lyckad,det blev shopping,fika,resturang besök,grönalund och sång :)
Knäppte inte så mycket kort ,men ska tigga till mig nåra bilder från dom andra.

Sedan har jag även längtat hem för att jag är så pepp på att jag och älsklingen ska få hem MILO imorgon,fattarna ni hur sjukt det är egentligen.IMORGON får vi hem våran lilla valp som vi har längtat efter så himla länge.
Ne nu ska jag packa upp lite grann,och nu framöver kommer även mitt bloggande hamna lite efter,eftersom lilla Milo kommer in i mitt liv :)

Men jag lär ju om jag hinner skriva ett litet kort blogg inlägg imorgon.
Massa underbara kramar på er alla och ha en fortsatt trevlig söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0