vovvar och trött i huvet

Så nu är min musikteori lektion slut så jäkla skönt.
Skulle egentligen behöva sitta och plugga men jag är så himla trött i huvudet efter den här dumma lektionen.
Ja juste ringde nyss uppfödaren och frågade om jag kunde komma och titta på valpisarna på onsdag.
hehe då ska jag  och älsklingen även försöka bestämma oss för en av valparna,uscha vad svårt det kommer att bli.
Men nu ska jag gå och försöka plugga,min andra lektion börjar klockan 13.00 men jag tror att jag ska strunta i att gå på den och plugga samhälle och engelska istälet.
Har så himla mycket att göra,efter skolan så ska jag även åka ner på biblioteket och låne hem en massa vovve böcker.

Men skriver senare i eftermiddag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0