valpisar

Hej hej
Sitter hemma och pluggar nu,men jag kikade in på blocket för att kolla på olika shih-tzu som är till salu även fast vi redan har bestämt oss för en uppfödare.
Jaja iallfall så såg jag att vår uppföare har valpar som är leverans klara nu dom är så himla söta,valpen som vi ska ha kommer inte att vara leveransklar fören i slutet av maj och början av juni.
Men på lördag så ska vi åka och titta på vår lilla plupp som kommer att vara omkring 2 veckor så himla pluppigt,då kommer jag även att passa på att gosa med vovvisarna som är levklara nu hihi kommer ju vilja ta hem allihopa haha så blir inte älsklingen glad :)
Här kan ni gå in och titta på valpisarna som är till salu nu.


Men nu ska jag fortsätta plugga,sedan så ska jag följa med pappa och handla är så himla sugen på blodapelsiner så jag tänkte köpa det Mums


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0