Söndag

hej hej
Nu har jag och älsklingen nyss fikat frukost,det blev oboy och macka.
Inatt har jag vaknat upp flera gånger av det har varit så himla varmt,det tog ett tag innan jag kom på vad det var som gjorde att det var varmt.Spider (älsklingens storebrors hund) har legat tätt tätt intill mig hela natten,sedan så har han ibland legat med sitt huvud på min mage hehe så det var därför det var så himla varmt.
Lill spider han är så gosig.
Jag längtar så fruktansvärt mycket tills vi får hem våran lill plupp,ni får ursäkta att jag tjatar så mycket om vovven men det här är så himla viktigt för mig :)
Nu ska jag gå och klä på mig skriver mer senare under dagen
Ha en unerbar söndag på er massa kramar från mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0