Onsdag

Hej på er
Uscha fortfarande sjuk,men nu börjar febern släppa så nu har jag bar arethosta kvar hoppa hoppa hoppa att jag kan gå till skolan imorgon,hamnar så himla mycket efter även fast jag pluggar lite hemma.
Just nu ligger jag i sängen och bara tar det lungt,åkte hem till älsklingen igå kväll då jag och pappa började bråka.Orkade inte vara hemma då så då kom älsklingen och hämtade mig,älsklingen åkte sedan och köpte chips och dricka och igårkväll så titttade vi film och bara tog det lungt.

Ska gå och duscha om ett litet tag,känner mig så himla sunkig av att gå omkring med mykläder hela dagarna har fan gjort det sedan lördags när jag blev sjuk JOBBIGT vetefan vad jag har åkt på för dunder förskylning men kan ju medela för 111 gången att jag är less på att vara sjuk nu.

Jaja men ni får ha en fortsatt trevlig dag massa kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0