natti natt

Så nu har jag tittat på tv och pluggat mini lite ,nu väntar jag bara på att älsklingen ska ringa så att jag kan prata lite och sedan säga godnatt.
Sedan är det bara att göra sig klar för natten för jag är fortfarande helt slut i kroppen efter min förskylning har även den hemska hostan kvar också som inte vill ge med sig.
Ska göra en liten mini fruktsallad på citron och apelsin som kvällsfika innan jag ska sova.

Ska även gå ut och ropa in goskissen som är överlycklig över att det blivit varmare väder ,han är så tokig att han inatt hade klättrat upp för stegen som pappa hade ställt upp mot taket så gokissen hade varit på taket och gått under natten ,sedan så hade han stått utanför pappas och brittas sovrum och skrikit för att han inte kunde komma ner från stegen så då fick dom släppa in honom genom fönstret knasbollen min.

Men nu säger jag godnatt så får vi höras av i morgon massa kramar

Bilden har älsklingen tagit på knasbollen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0