Måndag

sKönt skönt med lov,fast jag var tvungen att kliva upp tidigt imorse för att hlälpa älsklingen fixa varmchoklad som han kunde ha med sig på jobbet idag.Men jag och la mig och sov efter det och då sov jag fram till 12 tiden.Då blev det lite frukost och sedan när mina småskon gick ut för att leka så satte jag mig för att plugga lite i lugn och ro och jag blev iallfall klar med alla psykologi grrejor som jag hade kändes skönt det.Så nu har ja gbara en samhällets uppgift kvar en massa engeskla grrejor.

Sedan till den roligaste nyhet hihi ringde uppfödaren som vi ska ha en valp ifrån och då fick jag reda på att valparna är påväg nu så dom kommer ikväll och då skulle hon ringa mig på engång :)
Så då kommer vi kunna åka och välja en valp redan nästa vecka,mem vi kommer inte få hem den förns i slutet av maj och början av juni Men gud vad jag längtar :)


Ej min bild tagen från google,men vår kommer att ha dom här färegrena eller så kommer den att vara svart och vit.

Nu tänkte jag ta och titta på en film och koppla av lite grann:)
Skriver mer senare ikväll om jag får tid över till det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0