Lördag

Hej :)
Hur har dagen varit för er?
Min har varit bra förutom att jag vaknade skit tidigt av att mina små syskon höll på att härja runt och skrika och leka nere.Gissa om jag längtar att flytta hemifrån,får fan panik av att måsta vakna tidigt en lördag morgon av barn skrik.
Ne en egen lägenhet skulle inte sitta fel :)

Jaja på förmiddagen så åkta mamma,jag och min lillasyster ut till birsta för att shoppa bäbis kläder hihi för min extra pappas syster fick en liten flicka för 3 dagar sedan,så då gick vi och kikade runt på små söta barnkläder och strumpor så himla gulligt med små bäbisar haha men sen blir dom galningar som mina småsyskon.
Det blev iallfall en vit body,en blå/rosa body,mjuka byxor,en mjuk filt.
Sedan så shoppade även jag lite grann också behövde verkligen nya kläder kände jag,det blev ett par lack leggings,en tunn kofta (vår inspirerad),en lång tunika (begie) och ett par bruna shorts :)
Efter birsta besöket så åkte jag hem till älsklingen,så jag sitter just nu och väntar på att han ska komma hem från hockeyn.Vi ska nämligen tills hans kusin vid 6 tiden och fira honom då han fyllt 20 år.
Nu ska jag gå och fixa till mig lite grann så slipper jag göra det senare.
skriver sen om jag får tid,ska även komma ihåg att lägga upp lite bilder på dagens köp :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0