Lördag

hallå hallå
Gårdagen var ganska trög,mådde dåligt hela kvällen så jag gick och la mig ganska tidigt.
Idag känner jag mig fortfarande dålig tror att jag har feber också har jag en ond hosta uscah hatar att hosta hänns som halva lungorna ska ploppa upp.
Älsklingen och jag var ändå tvungna att åka och handla lite middags grejor,bestämmsde oss för tacos till middag idag.Men känner att jag inte har så stor matlust så vi får se om jag kommer kunna äta.SKa iallfall åka iväg och höpa lite godis senare för det glömde vi att köpa och vad är en lördag utan lördags godis :)
Ska ta och lägga mig ner och vila ett tag så att jag känner mig lite piggare tills senare,ska eventuelt vara med några bekanta då.
Men ni får ha en fortsatt trevlig lördag :)+



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0