Godnatt

Fick ett ryck att städa min garderob då jag såg att det var kaos iden haha så nu har jag fixat till lite grann ,har även tagit bort alla tjocka vinter tröjor.
Sedan är det en grej som jag inte fattar nu när jag gick igenom alla strumpor så är det flera omaka par.
Jag blir fan tokig haha vart fan tar dom vägen??
Jag har liksom en halv påse käns det som där jag lägger omaka par alltså dom kan ju inte bara försvinna,jag tror ju inte direkt att tvätt maskinen äter upp dom.
Är det så för er också eller är det bara jag som har detta problem haha :D

Ne nu ska jag titta lite på tv och sedan ska jag sova,så jag säger natti natti nu massa kramar på er.
Så syns vi imorgon haha eller idag eller vad man ska säga :)


Kommentarer
RICHI ♥

Fin blogg!

Hoppas du haft en trevlig fredag =)

2010-03-27 @ 01:17:53
URL: http://riccis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0