Fredag kväll

Har nyss kommit upp ur ett varmt och skönt bad,älskar att ta ett varmt bad med en massa skum och goda dofter och även en bra bok att läsa så himla avkopplande.


Ett boktips lite så här på kvällskvisten är boken som jag läste nu i badet,har även läst den här boken nåra gånger förut.Boken heter Slav och handlar om en tjej som vid 12 år ålder blir bortförd av män från sin by och blir bortförd till ett land för att vara slav hos en familj.Och boken handlar om hur hon överlever det och hur hon sedan kommer ifrån slaveriet efter en massa hårda år.
Den här boken är verklighetsbaserad och jag rekomenderar den starkt till personer som gillar sådana böcker Så gå till bibloteket och låna den.

Blev sen middag idag,hehe blev pizza från biteline så himla gott men nu jävlar måste jag komma i form.
Nu jävlar så ska jag träna bort lite fett som stör mig,så under påsklovet så ska jag iallafall försöka gå ut och gå varje dag och efter lovet så ska jag ta och masa mig iväg till gymmet och träna varje dag eller aa iallfall varannan dag.
Så nu ska det bli slut på en massa skit mat,men dte är så himla gott för jag är ju en gottegris gillar allt som är onyttigt haha nerå men jag gillar mycket som är onyttigt.
Men men nu jävlar ska jag ta mig i kragen och fixa dröm kroppen :D

Nu ska jag titta lite på tv och koppla av,imorgon så ska jag och älsklingen till birsta och kolla på lite vovve grejor Roligt roligt.MEn jag kanske slänger in nått inlägg lite senare ikväll.
Ha en fortsatt trevlig fredag kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0