Fredag


Hej hej
Imorse så var jag dö trött och det kändes så jävla surt att åka till skolan,eftersom att idag så har vi inga lektioner utan vi har en återläsnings dag,så att man kan plugga och ta igen det som man ligger efter i.
Jaja men jag var tvunge att åka för nu på morgonen så hade jag och två kompisar en psykologi redovisning,det gick bra och vi pratade tydligt och så.
Hoppas att jag får ett VG i psykologi kursen iallfall,för jag har presterat bra tycker jag.
Just nu så pluggar jag lite engelska ,ska ha ett engelska läxförhör som jag missat klockan 13.00 idag och efter det så ska jag äntligen åka hem.

Nu på eftermiddagen så ska jag åka och titta på vovve bäbisen,mina bonus morföräldrar (min styvmammas föräldrar) ville så gärna se vovvisarna så då ska vi åka och titta på dom.
Hihi och då ska jag knäppa bilder så att jag kan lägga upp dom här så att ni får se lill bäbisen.

Men nu ska jag gå till cafeterian och köpe te.
skriver mer senare ikväll massa kramar och ha en underbar Fredag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0