Fortfarande sjuk

GOdmorgon eller aa godförmiddag kanske jag ska säga.
Jag vaknade för en halvtimme sedan,har inte sovit så bra inatt pågrund utav host attacker uscha.
Men nu har jga fixat lite frukost som jag ska tvinga i mig medans jag tittar på Mannen som talar med hundar,älskar att titta på det programet.

Min dag kommer jag nog bara tillbringa i sängen och ta det lungt eller aa jag ska gå upp och ta ett varmt bad och läsa nån bok lite senare hade jag tänkt mig.
Ska även titta in på lite hundsidor och kolla efter hundsaker till vovven som vi ska ha i juni GUD vad jag längtar,vi har iallfall nästan bestämt oss för att döpa vovven till Milo men vi är inte 100% säker på det än hehe men nästan :)

Ska iallfall ringa uppfödaren och kolla ifall vi får komma och titta på valparna till veckan ( om jag blivit frisk) men eftersom att dom är så små nu så ska vi även åka dit när dom är 3-4 veckor för att "boka" en av valparna .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0