bra bok och ett varmt bad

Har nyss varit och tagit ett varmt och härligt bad med en massa badskum så himla skönt.
I badet så läste jag boken Levande bränd en verklighets baserad bok om en tjej som kommer från jodanien som blir med barn innan hon gift sig och eftersom att detta är en skam för familjen så häller hennes svåger bensin över henne och tänder eld på henne Men hon överlever och man får följa hennes liv efter att detta hänt.En super hemsk bok men välldigt intresant att läsa har lässt den flera gånger förut,kan rekomendera den till dom som gillar verklighetsbaserade böcker.

Just nu ligger jag i sängen och tittar på lyxfällan,väntar tills gossip girl ska börja klockan 19.00 :)
Men nu ska jag titta lite på tv skriver seanre om jag orkar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0