Block läsning

Så nu var första lektionen av retorik avklarad.Den här kursen kommer att bli jätte rolig.
Kanske ska förklara för ni som är nya läsare här att jag läser i block,det menas att jag har bara två lektioner per dag och dom lektionerna är typ 3 timmar långa vardera,men vi jobbar mycket själv och får ta mycket eget ansvar Och det gillar jag.
Så nu har jag lunch fram till klockan 13.00 då min andra lektion börjar ,ska då ha engelska idag så tror jag att vi ska jobba om hur staff och fängelset fungerar och ser ut i usa.Ett ämne som intrserar mig välldigt mycket så det ska bli roligt.
Ska försöka hinna köpa en macka lite senare i cafeterian,för jag är så fruktansvärt hungrig.
Gick till luinchen och tog en tallrik och ställde mig i matkön men när jag kom fram så tog jag bara jätte lite för kycklinggrytan som var där såg ut som babyspya uscha.
Jag har aldrig gillat skolnmaten,har alltid tagit med mig nån frukt istället,så har det varit ända sedan jag började i lågstadiet.

Nu tänkte jag att jag skulle gå och plugga med ett hälsoarbete som ska vara klart efter lovet,så jag måste gå och prata med dom i min grupp och höra hur vi ska lägga upp arbetet.
Men vi hörs av i kväl eller senare i eftermiddag.
Ha en fortsatt trevlig dag kram kram♥


Kommentarer
Mikaela

fin blogg :)

hoppas allt är bra !

2010-03-30 @ 12:48:20
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0