Torsdag

hej hej
Blivit dålig uppdatering idag men det är så det kan vara ibland när man har mycket att göra.
Imorse hade jag en skön liten sovmorgon,vid 10 tiden så skjutsade pappa mig till skolan då jag vägrade ta bussen eftersom att det snöar så  sjukt mycket och buss chafförerna här i sundsvall litar jag inte på.
Började skoldagen med stor samling (rektorn som informerar om vad som händer nästa vecka mm).
Sedan så hade jag inså4 på eftermiddagen och där kommer jag lära mig att spela piano Jag hoppas att det kommer att gå bra för jag vill verkligen lära mig nått instrument.
Efter skolan så skjutsade pappa mig hem till älsklingen.
Just nmu så har vi nyss ätit pizza haha onyttigt jaja jag vet,sedan så sitter vi och kollar på olika jobb i norge till älsklingen.vi har hittat ett jobb som fiskrensare men då måste han jobba där i 5 månader,kommer bli jobbigt men det är värt det ifall vi har råd med lägenhet när han kommer hem.
Så nu får vi bara hålla tummarna på att han får nått jobb där :)
Nu ska jag snart titta på nått matlagnings program eller nån film medans älsklingen tittar på hockey.
Massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0