Tisdag

hej hej
Sitter just nu och har engelska b men istället för att göra uppgiften som vi fått så sitter jag hellre och tittar in lite bloggar och lite priser på utlandsresor hhi busig som jag är.
Nerå men jag ska facktisk ta tag i det senare imorn tror jag :)

på lunchen idag så var det yoga på lunchpasset här på skolan och jag var så himla duktig som var med på det,och imorgon så ska jág gå på lunchpasset också för då är det styrkestationer hihi duktig jag känner mig :D
Men jag lär ju ha en jävla träningsvärk till helgen haha men så kan det vara,ska även vara barnvakt till mina småsyskon på lördag så det ska bli lite mysigt hihi ska köpa en massa godis och chips så då blir det nog bra.

Men nu ska jag till bussen för jag ska ner till stan för jag har kören kvart över 3.
Och efter kören så ska jag hem och fira alice födelsedag :)

Så jag lär inte skriva mer idag,men massa kramar på er så hörs vi av imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0