Tisdag

Nu sitter jag på skolan har nyss varit på ica och köpt en stor marabo choklad kaka,jaja jag vet att jag fuskar men idag så ska vi ha genrep på en "konsert" som vi ska med min ensambelgrupp.
Så vi ska träna tills klockan 6 halv 7 och vi börjar klockan 12 alltså om en halvtimme.
Och för att jag ska klara detta så behöver jag min älskade choklad haha nerå men det är bra att få en sockerchock.
Hur har eran dag varit hitills då?
Min har varit bra,började med en ny kurs idag Psykologi tror att den kursen kommer bli välldigt lärorik och intressant.
Nu sitter jag bara och hänger vid datorn tills klockan 12.
Men jag får skriva mer senare ikväll massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0