Söndag

idag har det inte blivit något bloggande beror på att jag haft så mycket annat att göra.
Jag och älsklingen hade en jätte lång sovmorgon imorse skönt skönt.
Fick kliva upp vid 13.00 då mina småsyskon tyckte att det var dags att kliva upp hehe så då gick vi ner och fikade oboy och macka mums.
Sedan så åkte älsklingen hem till sig och jag gick ut för att hjälpa mamma att skotta av snön från altan taket JOBBIGT!!
På eftermiddagen så åkte vi till mormor och morfar hihi och eftersom att vår bil inte har fyrhjulsdrift så måste vi åka pulka ner för deras branta backe hihi roligt :)
När vi var där så gjorde mormor köttbullar gott gott och till efterrätt så fick vi fruktsallad med grädde och dajmtårta:)
Sedan så hjälpte jag mormor och morfar att lägga några bitar av deras stora pussel,lånade även ett pussel av dom som jag kan hålla på med medans robert ska till norge.
Han åker på Tisdag Kommer ju sakna min älskling då ju.
efter att vi varit hos mormor och morfar så skjutsade mamma mig hem till älsklingen så nu är jag här,vi ska snart titta på 2012 och äta lite godis hihi:)
Blir nog inget mer bloggande ikväll för min del,men vi hörs av imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0