Söndag

Hej hej
Nu har jag kommit hem till pappa,ska vara här i 2 veckor nu.
Min dag har varit toppen,vaknade i imorse brevid min älskling och tjock lea haha gick ut med lea och efter det så blev det frukost.
Varm choklad med grädde,fullkorns macka och ett glas juice mums.Sedan så tog alla på sig yttrer kläderna och begav oss till "pulkbackken" för  att åka pulka och skoter hehe roligt roligt.Lea som aldrig hade sett en skoter blev väldigt fundersam över vad det var för något.Men efter att ha åkt på skoter släpet så tyckte hon det var jätte roligt.Så vi har spenderat hela dagen i pulbacken med fika :)
Nu sitter jag hemma hos pappa och tar det lungt är helt slut i kroppen efter att ha gått upp för den där pulkbacken typ miljarder gånger haha så det kan vara.

Imorgon så ska jag ha introduktion av gymet på ego,så nu jävlar ska jag träna!
Nu ska jag titta lite på tv får se om jag skriver mer senare under kvällen.
puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0