Shopping

Hej hej bloggen :)
På eftermiddagen så hade vi musik och för det första så hade jag ingenting att göra då jag nästan inte sjöng på nån låt och för det andra så hade jag så jävla ont i ryggen.Brukar få det lite då och då tar ungefär 3 dagar innan det försvinner och alvdeon och andra värktabbleter hjälperr ingenting.
Jaja men när jag slutade så åkte mamma och jag en liten sväng till birsta city och hade snabb shopping då mamma skulle iväg på möte.Men det blev lite saker iallfall,3 stycken bhar,ett armband och en tröja.
Nu har jag nyss ätit lite pannkaka med sylt och grädde och väntar på att mamma ska komma hem från mötet så att vi kan åka och handla mat på ica maxi.

Långärmad Tröja från Hm för 100kr , Armband från kapphal för 39,50kr



En rosa bh från kapphal för 119kr


En svart bh med avtagbara band från change för 550kr


En vit bh från change för 450 kr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0