Pinsamt

Hej hej
Innan jag åkte till mamma så åkte pappa och jag till mediamarket och då hände det en så jävla pinsam grej haha höll ju fan på att dö ju.
Så här var det,när vi gick in i affären så pep det,men pappa och jag tänkte inte på det utan vi gick in och tittade men vi hittade inget som vi ville köpa så när vi skulle gå ut genom kassorna så pep det så vi fick baka och gå igenom igen och det pep fortfarande,då gick pappa förbi larmgrejset och då pep det inte också gick jag förbi och då pep det.
Så hon i kassan sa åt mig att ta ut allt ur väska och ta avmig jacka (för hin trodde ju att jag hade snattat) så när det var en mil med folk som stog i kön så fick lilla jag he upp allt vad jag hade i väskan och visa att jag inte hade tagit något.Gissa vad det var som pep då?? jo det var den där dumma foundationen som jag köpte iförrgår som hade kvar nån larmklisterlapp som hon icamaxi inte hade tagit bort DET VAR DET SOM PEP uscha vad pinsamt det var.
Nu sitter jag i köket och väntar på att middagen ska bli klar,blir sen middag idag för hela familjen har spelat Wii spelet med wiifit brädan så jäkla roligt :)
Håller på att övertala älsklingen om att vi ska köpa det när vi flyttar hemifrån hehe får se hur det går :)
Nu ska jag hjälpa mamma lite med maten men jag skriver ett inlägg lite senare.
Pusso och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0