Ny säng

Hej hej :)

Imorse så ringde jag min kära farmor och frågade om jag får låna pengar av henne till att köpa en dubbel säng som jag och älsklingen vill ha och det fick jag göra.
Så idag så åkte pappa och jag och tittade sängstommar och madrasser och vi hittade madrasser på ikea.
Så dom köpte vi idag hihi roligt roligt det gick på 2500kr och nu så ska vi bara köpa sängstomme och vi har valt att köpa den på ikea och det är serien Malm och då vill vi ha mörkbrun :)
VI ska nog köpa den till helgen tror jag.
Sedan när jag pratade med farmor om hur jag och älsklingen ska betala tillbaka så sa farmor att det löser sig och när hon säger så brukar det vara att jag inte behöver betala tillbaka någonting hihi min farmor är så himla snäll :)

Glömde föresten att skriva om hur det var på introduktionen på EGO,det var bra killen som viade gymmaskinerna visade mest dom som bygger upp ryggen och magen då jag har problem med min rygg.
Så det var kanon så nu jävlar ska det tränas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0