Massa grejor

Höll på med uppsatsen förut hmm aa det gick väll ganska bra men jag har endel kvar att göra,ska göra det i övermorgon tänkte jag.För imorgon så ska jag hem till pappa och britta för brittas kompis från enköping kommer och hälsar på med sin man och barn.Så då vill jag vara där för det var så länge sedan jag träffade dom.Vi ska väll äta middag och bara umgås.
Sedan så ska jag till min tandläkare imorgon också för metall tråden som sitter innanför tänderna har lossnat på ena sidan så det gör ont,så ska fixa det imorgon.

Men iallfall förut när jag höll på med uppsatsen så blev det för tråkigt så jag bestämde mig för att gå igenom alla mina "flytta hemifrån grejor" som jag har fått och det var en massa grejor.Visste inte att jag hade så mycket saker så det var faktist roligt att gå igenom allt.
Jag hade bland annat :Tallrikar,koppar,bestik,grillbestik,handdukar,mixer,vattenkokare,köksknivar,dukar,
påslakanset,köksknivar,diskborstar, och en massa andra grejor hihi så nu har jag skrivit upp allt som jag har på en lista och sedan så ska jag även skriva en lista på saker som jag behöver köpa.

Men nu ska jag titta lite på några csi avsnitt och sedan ska jag ringa och säga godnatt till min älskling.
Så jag säger godnatt till er nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0