Måndag

jaha okså var det måndag igen då.
Började dagen med en mumsig frukost hehe gissa vad det blev?
Jo som vanligt blev det rostade mackor med apelsinmarmelad,blev jätte glad när jag öppnade kylskåpet och såg att pappa hade köpt marmelad.Så jäkla gott att ha det på rostade mackor.Till mackorna blev det nypressad apelsinjuice.

Sedan så åkte jag iväg till skolan och jag hade fått för mig att vi skulle ha psykologi på morgonen så jag såg framemot det ända tills jag tittade på shemat och såg att vi skulle ha gehörs och musik lära B JÄVLA BAJS Aså det är det absolut värsta ämnet man kan ha om man är ointreserad av noter och sånt skit.
Jag som knapp klarade av a kursen hur fan ska jag klarar av b kursen nu då,det är riktigt synd om mig tycker jag.

På lunchen så gick jag på lunch passet här på skolan,idag så var det styrke stationer faktiskt ganska roligt.
Och nu på efter middagen så har jag sovit igenom samhälle lektionen Så jäkla tråkigt att prata om partier och sånt där och det är ju viktigt att kunna särskilt nu när vi ska rösta till hösten.
Jag måste verkligen sätta mig in i dom olika partierna men grejen är den att jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt.
Men som sagt jag ska ta mig i kragen och verkligen försöka sätta mig in i politik snacket hehe får väll se hur det går MEN jag ska iallfall försöka.

Men nu över till nått roligare hihi eftersom att älsklingen kanske ska åka ner till norge och jobba så har vi planerat in att åka utomlands i april och då hade vi tänkt vara borta i 2 veckor,jag tycker att en vecka blir alldeles för lite.
Så jag sitter och tittar runt lite på internet om vart det är varmt i april och jag har fått fram cypern och turkiet är det nått mer land??
Sitter även och tittar in lite priser och olika hotell.
Vi vill jätte gärna åka nu innan vi skaffar vovven i sommar eftersom att då går det inte att åka så jag hoppas verkligen att resan blir av.för det blir isåfall min och älsklingens första riktiga resa tillsammans då vi åker själv (räknar inte med stockholm weekend)

Nej nu ska jag ringa mami och höra när hon kommer och hämtar mig,vi ska nämligen ut på birsta idag för jag måste hjälpa mamma att handla ingridienser till alla kakor vi ska baka tills imorgon då min lillasysster fyller år haha men det kan lika gärna bli så att vi köper färdiga kakor.

Massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0