Lördag



Hej hej
Jag har varit så dålig att lägga upp bilder men här kommer en bild iallfall.
Kvällen outfit är svarta leggings från hm,ljusblå skjorta från ginatricot,vitt linne från hm och en massa olika armband :)

Min lördag förmiddag har jag spenderat på skolan (tråkigt) men vi hade ju öppet hus.
Älsklingen skjutsade mig imorse till skolan men innan det så tänkte jag att jag skulle köpa en cesarsallad  som jag skulle ha till lunch på mcdonalds MEN ne då hade dom bara frukost grejor på morgonen Jävla skit sur jag blev då!
Så det fick bli en subwaymacka istället det funkade ju :)

vid 3 tiden så kom pappa och hämtade mig och då åkjte vi och handlade lite grann till farmor sedan så åkte vi hem.
Så nu sitter jag och bara tar det lungt och väntar tills älsklingen kommer och hämtar mig,för vi ska nämligen äta ute idag och efter det så ska vi gå på bio och se snabba cash.

Nu ska jag titta lite på tv,får se om jag bloggar när jag kommer hem ikväll,det beror på hur sent det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0