Kallt ute

Uscha vad kallt det har varit idag.
Jag och älsklingen vaknade klockan 12.00 och då klev vi upp och fikade lite snabbt.
För sedan så skujutsade pappa hem mig till mamma.
När jag var hemma hos mamma så gick vi upp till en bystuga och gjorde våfflor med grädde och sylt  Gott gott :)
Men det var så sjukt kallt ute,det var 25 minus grader här fysjutton.Jag hatar verkligen vintern vill verkligen ha sommar nu.så jag sitter och drömmer om klar blå himmel med skinande sol och 30 grader varmt med en iskall cocacola i handen hehe gus vad skönt det skulle vara.

På eftermikddagen så har jag skrivt lite på uppsatsen (ska skriva klart den ikväll) Det gick väll ganska bra.
Sedan så har spelat wii med mamma hehe vann på rockrings grejen ROLIGT .
Nu så är maten snart klart,det blir älgstek,med koktpotatis,gräddsås och sallad Super duper gott,men jag lär ju stinka vitlök efter maten för mamma har haft i JÄTTE mycket vitlök i steken Hur gott som helst ju.
Ne nu ska jag gå och äta,skriver mer senare.
Kram kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0