Godmorgon

Godmorgon på er allihopa,har ni sovit gott?
Det har iallfall jag gjort det var så fruktansvärt jobbigt att kliva upp imorse och åka till´skolan skulle lätt kunna sova hela dagen idag känner jag hehe det skulle vara underbart :)
Nu sitter jag iallfall på skolan och läser igenom några uppsatser som jag ska opponera eller vad fan det nu heter,
det är så himla tråkigt uscha :P
På eftermidadgen så ska vi ha ensambel och spela igenom en massa låtar och vid halv 5 tiden så kommer britta och hämtar mig och då ska hon skjutsa mig till mamma.

Ne nu ska jag gå till cafeteria och köpa mig en fullorns macka ,inget vittbröd för mig längre eftersom att jag ska bli nyttig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0