Godmogon

Godmorgon allihopa blev en tidig morgon för mig idag,för jag sitter nämligem redan nu på skolan.
Men jag åkte med mamma så då blir det tidigt men det är det värt,för jag kommer hellre tidigt än att behöva åka buss JAg gillar verkligen inte att åka buss.
Igår kväll så spelade jag wii fit brädan i 2-3 timmar haha så himla roligt att spela och jobbigt ocksåbrände iallfall en massa kalorier hehe bra det eftersom det blev pizza till middag igår.
Så idag har jag faktist lite tränings värk,skulle egentlgem åka och träna imorse men jag kunde inte det för jag hade glömt min gympaskor här på skolan.
Så jag får väll se om det blir träning imorgon bitti,nu ska jag iallfall gå och fixa iordning lite te och bara koppla av fram tills kvart i nio då min första lektion börjar (psykologi).

Men a en bra dag så får vi se om det blir nått till inlägg lite senare .
Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0