Förlåt

hej hej förlåt att jag inte har uppdaterat men jag har legat i sängen halvadagen och sovit för jag har haft feber:(
Men känner mig bättre nu tack och lov för jag har inte tid att missa mer av plugget.
Just nu håller jag på att ringa runt om olika hund försäkrng och vad det är för priser och vad som ingår mm.
Hitills så tycker jag att folksams hundförsäkring låter bra men vi får se vad det blir för nått.
Men en försäkring måste man iallfall ha punkt slut.
Är det nån av er som kan rekomendera nån försäkring som är bra som ni har till ert djur så skulle det vara kanon :)
Ska snart lägga mig i säången igen och titta på en film eller nått.
Menjag skriver mer senare ikväll
Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0