Face book

Hej hej

Haha jag gillar inte att göra det som ALLA andra gör så jag har inte haft facebook MEN nu har jag gjort det haha jag vet att jag är lite efter eller aa ganska mycket efter men jag har inte haft behov av att ha det för jag har ju bloggen.Men skaffade den enbart för att få kontakt med min halsyster och gamla kompisar :)

Nu sitter jag i soffan och väntar på att halv åtta hos mig ska börja på 4an,riktigt roligt program att titta på tycker jag.Men det är en massa snö ute på antennen så det blir en massa störningar ibland på tvn Jätte irreterande är det Men men jag har hellre störningar på tvn än att klättra upp på taket och ta bort snön :D
Har inte haft så bra matlust idag har bara drukit juice och ätit en banan hoppas jag får tillbaka matlusten.
Tänkte att jag skulle köpa kinamat åt mig och älsklingen imorgon om vi är sugna på det då :)

Ne nu måste jag springa och kissa haha förmycket information haha.
Skriver mer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0