dagen

Skönt idag hade jag en sovmorgon :)
Det var så jäkla skönt att sova i den nya sängen hehe så mysigt att sova.
Min dag har varit fullspeckad med musik och en kosert hade vi för en skolklass var väll ganska roligt.
Alla fick en varsin röd ros som tack för att vi hade fixat konserten,det tyckte jag var gulligt av skolan.
Just nu ligger jag hemma och tittar på topchef ska strax äta lite grann och efter det måste jag läsa några sidor ur psykologi boken har nämligen fått det som läxa.
Ni får ursäkta att jag inte har uppdaterat så mycket dom senaste dagarna,men jag har så jäkla mycket att göra just nu så bloggen ligger tyvär sist på listan.

Men ska försöka blogga lite mer det lovar jag,men får se om jag hinner blogga mer senare ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0