Bra kväll

Har nyss varit och borstat tänderna och ska snart krypa ner i sängen haha känns så surt att gå och lägga sig tidigt på en fredag,men jag ska ju upp tidigt imorgon eftersom att det är öppet hus på skolan.
Min kväll har i allfall varit bra hehe blev biteline till middag idag mums,sedan så åkte jag och älsklingen en snabbis till birsta för att köpa en födelsedags present till min lilla syster som fyller 6 år på tisdag :)
Vi köpte en silvrig hjärt spegel som ser lite prinsess aktig ut ( hon gillar nämligen såna grejer) Som jag hoppas att hon blir nöjd.
Jag köpte även en tröja till mig själv på gina tricot kan lägga upp bilder imorgon :)
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv ett tag tills jag somnar så jag säger natti natti till er nu.
Godnatt allihopa och sov gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0