Barnvakt

Puhh nu sitter jag i soffan med en chipspåse och halv sover då mina småsykson tittar på en film.
Vi har iallfall haft jätte roligt idag,fast att det har blivit lite små jobbiga grejor.
Vi var på drakborgen från klockan 12 till 2 och det var roligt fast det hände en liten olycka för min lillebror, för han råkade krocka med en annan pojke och då började min lillebror blöda näsblod.så då ville han inte leka mer så då satt vi och åt godis :)
haha nått som är lite roligt när man är ute med mina småsyskon och älksklingen så är det som om folk tror att det är mina barn haha isåfall så skulle jag vara hmm typ 11 år om jag skulle vara mamma till min lilla syster.
Efter drakborgen så gick vi till birsta city och åt på mcdonalds och efter det så åt vi liteglass hehe så himla roligt att se när dom blir glada över saker så då måste mna ju bara köpa mer grejor till dom.

När vi kom hem så blev det mer godis också spelade vi lite olika spel roligt roligt att vara barnvakt ibland.
Och nu så tar vi det lungt och skönt och vid klockan 8 så ska vi börja med kvälls fika och nattikläder.

Men ni får ha en himla bra kväll för nu ska jag gå .
massa kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0