30 minus grader

Seriöst vad kallt det var imorse Det ar 0 minus grader hemma hos mig.Det är sjukt kallt tycker jag.
Höll ju fan på att frysa ihjäl när jag stod och väntade på bussen även fast jag hade så mycket kläder på mig,jag hade långkalsonger,långbyxor,2 par strumpor,linne,kofta,dunjacka,tjock halsduk,fingervantar,lovika vantar,mössa och uggs.Är det så här kallt imorgon får man ju börja fundera om man måste ha skoteroverall på sig haha nerå det täker jag inte ha :D
Nu sitter jag iallfall på skolan och just nu gör jag nte särkilt mycket tar det lite lungt bara,men ska börja skriva klart uppstasn som ska vara inlämmnad imorgon.
Men nu tänkte jag gå till cafeterian och köpa en macka eller en frukt att mumsa på (hann inte äta frukost hemma).

Men ni får ha en bra dag massa kramar på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0