Trött och slut

nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att vi ska åka hem,har nyss varit och tränat gick/joggade i en och en halv timme,kände inte för att göra någonting annat idag.
Haha men det är så roligt när man kliver av löpbandet för då  känns det som om man flyger haha känns inte som att man går.
Fick sluta tidigt idag på samhällen,vi hade barra en debatt om konservatism,libralism och nått mer,vi fick sluta vid 2 tiden Skönt.
Tänkte att jag skulle försöka hinna åka och träna imorgonbitti,men vi får se hur det blir beroende på om mamma ska åka tidigt eller inte.
Nu ska jag iallfall gå och fika lite grann för jag är super duper hungrig :)
Men kanske skriver mer senare ikväll eller så får det bli imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0