Torsdag

Uscha vad det har söat idag och det bara fortsätter hela tiden,jag som hade hoppats på att snön skulle börja smälta bort men nerå så är det inte.
Imorse så åkte jag iallfall och tränade innan jag gick till skolan rätt skönt faktist att ta i och träna ordentligit och sedan duscha och sätta sig i bastun ett tag.
Jag använde dock bara löpbandet idag hehe uscha vilken dålig kondis jag har haha pinsamt ju.
Annars har väll dagn varit ganska bra,pratade med min mentor om att jag är skoltrött  och stressad och mår lite halv taskigt och då sa han jag kunde ta en veckas "sjukskrivning/ledighet" för att inte riskera att bli uttbränd på något sett.Så jag ska göra det vecka 7 tänkt jag.

Sedan så ringde min älskling förut och berättade hur det hade gått på jobb intervjun i norge och det hade gått bra ,men han skulle få reda på om han fick jobbet imorgon.
SÅ vi får hålla tummarna på att han får det.

Nu har jag nyss haft piano lektion och väntar på att mamma ska komma och hämta mig.
Ska kanske klippa mig senare idag också vi får se ur det blir :)

massa kramar på er allihopa

Ps.Älskar dig robert♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0