Onsdag

Godmorgon
Igår bloggande jag inte för jag ville vara med min älskling så mycket som möjligt eftersom att han åker tll norge idag.
Uscha då kommer han bli borta i 2 månader om han får jobbet och jag som saknar honom redan nu ♥
Men det var ju jag som stöttade honom i att åka och jobba eftersom att det är en bra erfarenhet men två månader är välldigt mycket när man är varandra så gott som varje dag,men det kommer vi klara ävn fast et kommer bli jobbigt.Vi får väll se om jag kanske kan åka dit och hälsa på någon helg :)

Nej nu ska jag vänta på att älsklingen ska ringa innan han kliver på flygplanet till norge.
Kommer bli dåligt med bloggandet eftersom min älskling har lånat med sig min laptop,men jag ska försöka blogga så mycket jag kan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0