Onsdag

Hej hej
Dålig uppdatering jaja jag vet men så kan det vara ibland.
Igår så tog jag det lugnt hela långa dagen och bara vilade.
Idag så har jag varit på birsta med mamma och lillasyster nästan hela dagen och shoppat,fikat och bara umgåtts :)
och jag har även färgat och klippt håret idag också hihi blev jätte bra,har klippt upp det jätte mycket och sedan så gjorde jag en massa ljusa slingor jag blev jätte nöjd:) Visar bild nån dag framöver.
Nu är jag hemma hos älsklingen och har nyss tjockat i mig en pizza uscha vad onyttig jag är.
Ska lägga mig tidigt idag då jag ska upp tidigt imorgon och åka till vårdcentralen och kolla upp mina hjärt klappningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0