lunch

Hej hej
Älsklingen plockade upp mig  vid halv tolv och då åkte vi och åt lunch,egentligen så skulle han göra nåt annat men det blev inte så utan då åt han lunch med mig:)
Sedan så gick vi även ut med hans brors hund en liten sväng,innan han skjutsad tillbaka mig til skolan.
Nu har jag engelska,skulle egentligen behöva läsa en nengelska bok men har int gjort det ännu uscha börjar känna lite små panik just nu,men ska ta och prata med min lärare om det.
Pappa kommer och hämtar mig klockan 15.00 idag för jag VÄGRAR ta bussen nu när det är halt på vägarna,tycker att busschafförerna är livsfarliga för dom kör skit fort och värkar tro att det är sommar och att man kan köra fort.
Ne jag gillar INTE bussarna på vintern.
Skriver senare ikväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0