Fredag

Hej hej
Pratade med min mentor igen om att ta en veckas "sjukskrivning" från skolan för att jag är så himla less på allt.
Nu på eftermiddagen så berättade jag för mamma hur det ligger till och då blev hon skit förbannad och sa att man måste ha en bra utbildning och då sa jag ju att jag inte tänkte hoppa av utan bara ta en veckas pause och det tyckte hon var korkat mm.
Då tror hon att jag ska ändra mig bara för att hon säger så,men det gör jag inte för jag står fast vid mitt beslut.
Jag förstår att hon vill att jag ska ha en utbildning,men om jag inte vill så är ju det upp till mig,det är ju MITT beslut.
ingen förstår hur jag känner och det känns skit.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0