fredag

Hej hej
Sitter och äter choklad kakor nu hehe det är ju faktist helg :)
Slutar klockan kvart över 3 idag och då ska jag ner på stan och titta lite grann,får se om jag köper nått vet inte om jag har råd med det då jag är så gott som pank hehe.
Ringde älsklingen iförmiddags och hörde om han hade fått jobbet i norge,han hade fått ett arbetsavtal (på norska)att läsa igenom och han skull få reda på om han får jobbet senast måndag.Så han stannar i norge tills på måndag och får han jobbet då så stannar han i två månader och får han inte jobbet så åker han hem.

Ne nu måste jag jobba lite med engelskan för att sedan kunna sluta,längtar till ikväll hehe då ska jag äta en massa godis,fuskar nu eftersom att jag blir ju át jag tröst äter när älsklingen inte är hemma,nerå så är det inte men det är bara det att jag är så imla sugen på just lösgodis MUMS :)

Får se hur det blir med skrivandet i helgen ska nämlign vara barnvakt imorgon och på söndag så ska min lillasyster ha barnkalas.

Men ha en super duper trevlig helg
Massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0