Alla hjärtans dag

Hej hej ♥
Kom hem från 18 årsfesten för nån timme sedan,har haft jätte roligt men varit ganska trött.
Nu har jag iallfall nyss fixat till mig och ska välja kläder,för jag och älsklingen ska nämligen bjuda mig på middag på ming palace som alla hjärtans dag present så himla mysigt :)
Sedan så ska vi bara åka hem och mysa och äta godis och titta på film.
Men nu har jag lite bråttom för jag måste välja vad jag ska ha på mig :)
Skriver mer senare under kvällen om jag får tid.
Haha här kommer lite bilder för en gångs skull,jag vet att jag är dålig på att uppdatera bilder.Men här kommer några iallfall :)
Hoppas att alla får en underbar alla hjärtans dag♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0